Taisyklės galioja nuo 2024-05-01
1. Bendroji informacija
- Paslaugos teikėjas: UAB „Taktikos“ (toliau – „Įmonė“)
- Registracijos ir veiklos adresas: Medekšinės g. 23-1 LT-47308, Kaunas
- Įmonės kodas: 304749263
- PVM mokėtojo kodas: LT100011683912
- Mokėjimo įstaigos licencija: Nr. 8, 2011-05-19, išduota Lietuvos banko
- Tel. Nr.: +370 656 88488
- Oficiali įmonės svetainė: www.taktikos.lt
- Elektroninio pašto adresas: info@taktikos.lt
2. Sąvokos
- Taisyklės: Paslaugos „Konsultacijos“ teikimo taisyklės, nustatančios „Konsultacijų užsakymas internetu“ teikimo sąlygas.
- Teikėjas: Juridinis asmuo – Įmonė, teikianti atlygintinas paslaugas, priimanti įmokas ir gaunanti mokėjimus.
- Įmonė: UAB „Taktikos“.
- Klientas: Fizinis arba juridinis asmuo, sudaręs sutartį su Teikėju, besinaudojantis paslaugomis ar vykdantis mokestinį įsipareigojimą.
- Paslauga „Konsultacijų užsakymas internetu“: Teikėjų sąskaitų administravimo ir apmokėjimo būdas.
- Mokėjimo įstaiga: Įstaiga (įmonė), turinti teisę priimti įmokas ir perduoti duomenis Įmonei.
- Kliento pildomos eilutės: Eilutės, kuriose Klientas įrašo paslaugą, mokėtiną sumą ir paslaugų (valandų) kiekį.
- Kliento sutikimas: Sutikimas naudotis paslauga ir laikytis paslaugos teikimo taisyklių.
- Surenkamoji sąskaita: Sąskaita banke, į kurią pervedami klientų sumokėti pinigai ir paskirstomi Teikėjui.
- Mokėtojas: Asmuo, pateikiantis mokėjimo nurodymą.
- Mokėjimo operacija: Lėšų įmokėjimas, pervedimas arba išėmimas.
- Mokėjimo nurodymas: Nurodymas įvykdyti mokėjimo operaciją.
- Gavėjas: Asmuo, nurodytas kaip lėšų gavėjas.
- Paslaugos pranešimas: Tik jam aktualus pranešimas, neatsiejamas nuo kokybiško paslaugos teikimo.
- Naujienlaiškis: Bendrinio pobūdžio informacinis pranešimas el. paštu.
- Paskyros ID: Unikalus paskyros identifikavimo numeris.
- Mokėjimo paskirtis: Unikalus kodas, pagal kurį identifikuojamas kliento atliktas mokėjimas.
- Paskyra: Informacija apie mokėtas paslaugas, kainas, sutartis, kiti svarbūs dokumentai.
3. Klientų įsipareigojimai
- Nurodyti tikslius ir teisingus savo asmens duomenis ir/ar Teikėjo suteiktus mokėtojo kodus.
- Užtikrinti teisę tvarkyti trečiųjų asmenų asmens duomenis.
- Nurodyti asmenis, kuriems gali būti teikiama informacija apie mokamas įmokas.
- Nurodyti mokėjimo paskirtį apmokant per elektroninę bankininkystę.
- Pranešti apie pasikeitusią informaciją per 5 kalendorines dienas arba atnaujinti duomenis paskyroje.
- Nedelsiant informuoti Įmonę apie klaidingą informaciją paskyroje.
- Pranešti apie neautorizuotą ar netinkamai įvykdytą mokėjimo operaciją per 10 dienų.
- Teisė atsisakyti Įmonės elektroninių pranešimų paskyroje arba el. paštu.
4. Įmonės įsipareigojimai
- Pateikti „Konsultacijų užsakymas internetu“ paštu arba elektroninėje savitarnos sistemoje.
- Garantuoti Kliento asmens duomenų saugumą pagal galiojančius teisės aktus.
- Konsultuoti Klientą telefonu arba el. paštu dėl paslaugos teikimo.
- Atsakyti į Kliento paklausimus per 24 darbo valandas.
- Informuoti Klientą apie taisyklių pasikeitimus.
5. Atsiskaitymai
- Apmokėti „Konsultacijų užsakymas internetu“ tik pavedimu pagal pateiktus duomenis ir terminus.
- Teikti papildomas paslaugas informuojant Klientą apie įkainius prieš užsisakant arba suteikiant paslaugą.
- Grąžinti pinigus, jei Klientas padaro klaidą mokėjimo pavedime arba pateikia pretenziją dėl netinkamų paslaugų.
6. Paslaugos įsigaliojimas, sąlygų keitimas ir nutraukimas
- Paslaugą pradėti teikti gavus Kliento sutikimą.
- Klientas susipažįsta ir sutinka su taisyklėmis registracijos metu.
- Taisyklės viešai skelbiamos Įmonės interneto svetainėje.
- Klientas privalo atsiskaityti už suteiktas paslaugas, atsisakydamas paslaugos.
- Įmonė turi teisę nutraukti su Klientu sudarytas taisykles vienašališkai dėl svarbių priežasčių.
7. Atsakomybė ir atsakomybės ribojimas
- Įmonė atsako už įsipareigojimų nevykdymą tik dėl savo kaltės.
- Įmonė neatsako už bankų ir kitų trečiųjų šalių veiksmus, Klientų klaidas, nuostolius dėl paslaugų teikimo sustabdymo.
8. Pranešimų siuntimas ir bendravimas
- Įmonė pranešimus Klientui pateikia savitarnoje, el. paštu arba paštu.
- Klientas apie taisyklių pakeitimus informuojamas prieš 60 dienų.
- Informacija apie taisyklių pakeitimus patalpinama savitarnos sistemoje.
9. Kitos sąlygos
- Klientas sutinka, kad užsisakius paslaugą „Viena sąskaita“, Teikėjai gali nebesiųsti atskirų sąskaitų.
- Klientas sutinka, kad jo asmens duomenys būtų naudojami paslaugos teikimui.
- Klientas turi teisę susipažinti su savo asmens duomenimis ir reikalauti jų taisymo ar sunaikinimo.
- Įmonė identifikuoja asmenis, kreipiančius dėl informacijos apie mokėjimus.
- Informacija apie asmens duomenų tvarkymą skelbiama Įmonės interneto svetainėje.
- Klientas, pradėjęs naudotis paslauga, patvirtina, kad susipažino su paslaugos teikimo sąlygomis.
- Pranešimai, prašymai ir skundai teikiami el. paštu info@taktikos.lt lietuvių, anglų arba rusų kalbomis.