Dažniausiai užduodami klausimai

Kartais vos vienos konsultacijos metu pavyksta aptikti reikšmingas rizikas ir pakreipti procesus tinkame linkme.

Dažniausiai pokalbis su konsultantu apsaugo nuo neigiamas teisines ir/ arba ekonomines pasekmes galinčių turėti veiksmų. Taigi, konsultacija – tai Jūsų investicija į interesų apsaugą ir galimas užbėgimas rimtai problemai už akių, profesionalus jauesamos problemos sprendimas.

Konsultacijos metu atidžiai įsiklausoma, užduodami atitinkami klausimai, analizuojama faktinė situacija, randamas problemos ar klausimo sprendimo kelias, įvardijamos rizikos ir galimybės.

Konsultantas prisiima atsakomybę už konsultacijos kokybę, tačiau sprendimus priima klientas. Visa kliento suteikta informacija laikoma paslaptyje ir lieka konfidenciali.

Įprastai pirminės nemokamos konsultacijos yra skirtos naujų klientų problemos išgirdimui. Esant poreikiui, pirmasis trumpas pažintinis pokalbis telefonu arba el. paštu yra nemokamas. Jo metu išklausome Jus, identifikuojame problemą ir informuojame, ar Jums galėsime padėti, kiek tai užtruks laiko. Taip pat kartu aptariame optimaliausius darbų įkainius pagal esamą problematiką. 

Konsultacijos, kurių metu ne tik išklausoma, tačiau vedamas diskusijų procesas, užduodami klausimai, artinantys prie esminės problemos šaknies, dėliojami žingsniai rizikų prevencijai ir sprendimui, yra mokamos. Ir tokiu atveju mes prisiimame atsakomybę už suteiktos konsultacijos kokybę.

Už konsultacijas mokama iš anksto bankiniu pavedimu (naudojantis el. bankininkyste). Gavus patvirtinimą, kad apmokėjimas gautas, susisiekiama su klientu dėl konsultacijos suteikimo datos ir laiko. 

Jeigu turite klausimų, ar kyla neaiškumų, skambinkite mums tel. +370 614 88488 arba rašykite el.paštu aidas@taktikos.lt. Aptarsime galimą pagalbą ir tolimesnius žingsnius.

Nedirbame su verslais, kurie veikia azartinių lošimų, kripto valiutų, finansų sektoriuose, su alkoholio ir tabako srities įmonėmis. 

Netiriame asmeninių neištikimybės atvejų. 

Nedirbame su nesąžiningų arba nesuprantamų ketinimų turinčiais užsakovais.

Jei turite klausimų, rašykite el.paštu aidas@taktikos.lt. Atrašysime dėl galimos pagalbos.

Savo darbe taikome apsaugos sluoksniavimo (sluoksniuotos gynybos) principą. Tai fizinės ir informacinės saugos strategija, skirta užtikrinti kuo didesnę apsaugą, naudojant kelis nepriklausomus saugumo metodus ar priemones, kurios veikia kartu. Jei viena apsaugos priemonė nepavyksta arba yra apeinama, kitos priemonės vis tiek teikia apsaugą.

Sluoksniuotos apsaugos principas yra pagrindinis efektyvios saugumo strategijos komponentas, kuris padeda apsaugoti įmones, jų turtą ir darbuotojus nuo įvairių grėsmių ir rizikų.

Pagrindiniai apsaugos sluoksniavimo principai:

  1. Prevencija: Pirmasis ir svarbiausias sluoksnis, skirtas užkirsti kelią įsilaužimams arba kitoms grėsmėms prieš jiems įvykstant. Tai apima fizinės prieigos kontrolę (pavyzdžiui, užraktus, saugos kodus, įeigos kontrolę), signalizacijas, apsaugos sistemas ir darbuotojų mokymus saugumo klausimais. Auditus, numatomas rizikas kaip veikia visas procesas.
  2. Detekcija: Antrasis sluoksnis, skirtas greitai aptikti bet kokį saugumo pažeidimą ar grėsmę. Čia svarbų vaidmenį atlieka vaizdo stebėjimo kameros, judesio detektoriai, įsilaužimo signalizacija ir kiti stebėjimo įrenginiai.
  3. Atsakas: Trečiasis sluoksnis, skirtas reaguoti į aptiktą grėsmę. Tai gali būti automatiniai atsakymai, tokie kaip užrakinimo mechanizmai, arba organizuoti atsakymai, pavyzdžiui, saugumo personalo ar policijos įsikišimas, operatyvus reagavimas.
  4. Atkūrimas: Ketvirtasis sluoksnis, skirtas atkurti normalią veiklą ir sumažinti bet kokio incidento padarinius. Tai apima duomenų atstatymą iš atsarginių kopijų, pažeistų sistemų remontą ar atnaujinimą ir pranešimus atitinkamoms institucijoms.

Apsaugos sluoksniavimo principo pavyzdys.

Net jei įsilaužėliui pavyktų įveikti prieigos kontrolės sistemą, jis vis tiek būtų fiksuojamas vaizdo stebėjimo kameromis ir galiausiai būtų pamatytas apsaugos.

Prevencija – tam tikro reiškinio ar įvykio numatymas anksčiau laiko, nei jis įvyko. Užbėgimas už akių kokiai nors problemai.

Dirbame su korupcijos, verslo krizių, konkurencijos, darbuotojų nesąžiningo elgesio, skolų, bankroto ir kitų veiksnių prevencijos rūšimis.

Pavyzdžiui, korupcijos prevencija siekiama, kad korupcija kuo mažiau trukdytų plėtoti verslą, stiprinti versle esančių procesų saugumą, didinti paslaugų teikimo kokybę. Tai daroma atskleidžiant ir šalinant korupcijos priežastis, sąlygas, atgrasant asmenis nuo korupcinio pobūdžio veikų darymo, užtikrinant tinkamą korupcijos prevencijos teisinį reglamentavimą, teisinėmis, organizacinėmis priemonėmis sukuriant tinkamą ir veiksmingą korupcijos prevencijos organizavimo, įgyvendinimo, priežiūros ir kontrolės mechanizmą. Šalt.